Upite za delove možete slati viber porukom na sledeće brojeve:

069/512-2093 maloprodaja Novi Sad - radnim danima 08-19h, subota 08-14h

069/558-0933
 maloprodaja Inđija - radnim danima od 08-16h

Kategorije

Ocenite nas na Google-u!

Prijava za prijem naših ponuda

Uslovi korišćenja i pravila kupovine na www.dekom.co.rs 

Sadržaj ove stranice:

     * Opšte napomene

     * Radno vreme

     * Cene i opis artikala

     * Poručivanje artikala

     * Praćenje statusa porudžbine

     * Plaćanje

     * Reklamacije, povrat robe i/ili novca

     * Otkazivanje porudžbine

     * Klauzula o zaštiti privatnosti

 

Opšte napomene

www.dekom.co.rs je online prezentacija i ujedno online prodavnica naše kompanije Dekom d.o.o. Na našem sajtu možete pronaći veliki izbor rezervnih delova za belu tehniku i kućne uređaje raznih brendova prisutnih na tržištu Srbije. Lager obuhvata preko 4000 artikala a redovno se dodaju novi.

Podatke o lageru, opise i cene artikala ažuriramo svakodnevno. Dodajemo nove artikle i ažuriramo postojeće svežim i tačnijim informacijama. Period obnove lagera za artikle kojih trenutno nema na stanju je 14 dana. 

Kako biste uspešno koristili našu online prodavnicu i poručivali artikle, potrebno je da budete registrovani korisnik. Registracija je potpuno besplatna i traje nekoliko minuta. Za registraciju kliknite OVDE a ukoliko imate nekih poteškoća možete pogledati naše video uputstvo u sekciji POMOĆ. 

Napominjemo da se svi podaci o registrovanim korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima. Iste koristimo samo kao sredstvo komunikacije sa našim cenjenim kupcima a adrese i brojeve telefona kao neophodan podatak za kurirske službe. Vaše podatke nikada nećmo davati trećim licima i na to se obavezujemo.

Radno vreme

DEKOM online prodavnica Vam stoji na raspolaganju 24h dnevno, 365 dana u godini.

Podršku možete kontaktirati putem mejla u bilo koje doba dana. Na Vaša pitanja i zahteve pristigle putem mejla uglavnom odgovaramo u roku od 24h a vrlo često i u roku od samo sat vremena.

Broj telefona za sva Vaša pitanja je 022 558 093 i dostupan je svakog radnog dana od 08-16h.
Radnim danima nakon 16h i subotom od 08-18h, pozivi se preusmeravaju na našu maloprodaju u Novom Sadu, Futoška 62.
Kolege iz Novog Sada će se potruditi da Vam odgovore na sva pitanja i daju potrebne informacije.
 

Poručivanje artikala vrši se isključivo preko sajta tako da sve porudžbine pristigle na druge načine (mejlom, SMS-om, preko Facebook stranice itd.) neće biti prihvaćene. 


Cene i opis atikala

Dekom d.o.o. garantuje cenu artikala na dan kupovine, bez obzira na njenu eventualnu promenu pre izvršene isporuke. Garantujemo dakle maloprodajnu cenu prikazanu u našem maloprodajnom cenovniku. Ovaj cenovnik primenjen je na sve artikle na sajtu ali su moguće greške nastale usled svakodnevnog usklađivanja i/ili problema tehničke prirode. U ovim slučajevima kupcu će biti ponuđeno da artikal kupi po ispravnoj ceni (bez obzira da li je ona niža ili viša od trenutno iskazane na sajtu), a na njemu je da li će kupovinu izvršiti ili ne.

Napominjemo i da su ovaki slučajevi veoma retki i da se rešavaju na obostrano zadovoljstvo.

Sve cene na sajtu su krajnje maloprodajne, prikazane su sa uračunatim PDV-om, i plaćanje se vrši isključivo u dinarima. 

Dekom d.o.o. nastoji da sve artikle opiše što je tačnije moguće. Takođe, Dekom d.o.o. ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako artikal koji ste kupili i koji Vam je isporučen, odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti na način koji je predviđen u slučaju reklamacija (pročitajte niže na ovoj strani).

Ukoliko naiđete na grešku u opisu ili slikama artikala molimo Vas da nam javite putem kontakt forme izborom opcije "sugestije, primedbe, razno" ili slanjem mejl na [email protected]. Postoji mogućnost da ćete ostvariti popust prilikom sledeće kupovine u našoj online prodavnici jer nagrađujemo svaki Vaš trud i pomoć koju nam ponudite.


Poručivanje artikala

1. Proizvod iz bilo koje kategorije opcijom "Dodaj u korpu" ubacite u Vašu korpu. Ovaj postupak možete ponoviti željeni broj puta, odnosno dodati više artikala koje želite da naručite.

2. Nakon što ste u korpu ubacili sve artikle koje želite da naručite, klikom na link "Potvrda porudžbine" u bloku "Vaša korpa" otvora se stranica sa detaljnim pregledom artikala u korpi.

3. Na strani "Vaša korpa" možete promeniti količine odabranih proizvoda, izbaciti određene proizvode iz korpe, ili se vratiti na katalog proizvoda i ubaciti još neki proizvod u korpu.

          * Za promenu količine određenog artikla u korpi, neophodno je kliknuti na "+" (za povećanje broja artikala) ili "-" (za smanjenje).

          * Za izbacivanje određenog artikla iz korpe, koristite opciju "Briši" (prikazana je crvenim znakom "X")

 5. Sledi prijava na sistem gde je potrebno uneti Vaše korisničko ime i lozinku (podaci koje ste definisali pri registraciji) i kliknuti na dugme "Prijava" (prijavu možete izvršiti i u bilo kom momentu pre ili u toku unošenja željenih proizvoda u korpu).

6. Nakon toga možete videti polje u kome će biti ispisani Vaši podaci koje možete izmeniti u slučaju da nisu tačni ili je došlo do promene istih.

7. U sledećem koraku birate način isporuke (date opcije za isporuku su detaljno objašnjene pod stavkom "Isporuka robe" na ovoj stranici)

8. Poslednji korak je odabir načina plaćanja artikala iz korpe, a kupovinu potvrđujete na sledećoj stranici klikom na dugme "Potvrda porudžbine". Ovim je Vaša online kupovina uspešno obavljena.

Potvrdu Vaše online kupovine (bez obzira na izabrani način isporuke i plaćanja) ćete dobiti u obliku email poruke, u kojoj se nalaze detalji vaše porudžbine.
Dodatno, naše kolege će Vas ubrzo kontaktirati i putem telefona kako bi još jednom, usmeno, potvrdili poručene artikle kao i adresu dostave.

Ukoliko i dalje imate problema sa poručivanjem artikala molimo Vas da pogledate naša video uputstva na stranici POMOĆ.

 

Praćenje statusa porudžbine

Nakon naručivanja, status svoje porudžbine možete pratiti na dva načina: putem stranice "Moj nalog" ili putem email obaveštenja. 

Npr. nakon prijema Vaše porudžbine, status porudžbine glasi "Priprema pošiljke je u toku" . To znači da se pošiljka pakuje i priprema. 

Kada je pošiljka spremna, adresiramo je i predajemo kurirskoj službi koja Vam je donosi na adresu koju sta naveli za isporuku. U tom trenutku Vam šaljemo email obaveštenje da je pošiljka poslata a na stranici "Moj nalog" narudžbenica dobija status "Pošiljka je poslata". 

Narednog dana će Vam pošiljka biti uručena, a mi ćemo biti obavešteni da ste pošiljku primili nakon čega narudžbenica dobija status "Pošiljka je isporučena". Na ovaj način ćete u svakom trenutku znati šta se dešava sa robom koju ste poručili.

U slučaju da ste odabrali opciju plaćanje preko računa, Vaša porudžbina ostaje u statusu "Čeka se uplata na račun"  dok ne evidentiramo Vašu uplatu, nakon čega se porudžbina priprema i šalje na željenu adresu.

Za troškove dostave i više informacija o cenama i izboru kurirske službe pročitajte stranicu DOSTAVA PORUČENIH ARTIKALA.


Plaćanje

Poručene proizvode možete platiti:

1. Pouzećem, odnosno gotovinom prilikom preuzimanja robe - u tom slučaju vrednost porudžbine plaćate kuriru prilikom preuzimanja

2. Uplatom na žiro-račun na osnovu podataka dobijenih nakon potvrde porudžbine (nalogom za uplatu, u bilo kojoj pošti, banci i svakom drugom mestu gde je omogućen platni promet). Molimo Vas da prilikom uplate na žiro račun navedete svoje puno ime i prezime (koje ste koristili pri registraciji i poručivanju) kako bi bili u mogućnosti da blagovremeno evidentiramo Vašu uplatu. Ukoliko uplatu ne izvršite u roku od 3 radna dana, Vaša porudžbina će biti otkazana o čemu ćete biti obavešteni putem e-maila.

 U planu je i uvođenje mogućnosti plaćanja putem platnih kartica, VISA, MasterCard, Diners... Za sad ta mogućnost još nije dostupna.


Reklamacije, povrat robe i/ili novca

Ukoliko dođe do reklamacije nekog od kupljenih artikala, DEKOM d.o.o. će u najkraćem roku, a u okviru zakonske procedure, zameniti ga novim ili izvršiti povraćaj novca. U slučaju da želite da uložite reklamaciju na neki proizvod, kontaktirajte nas na 022 558 093 ili putem e-mail adrese [email protected]

U slučaju da želite povrat robe koju ste primili od DEKOM d.o.o., molimo Vas da povrat izvršite najkasnije u roku od 48 sati od momenta prijema na adresu (dani vikenda se ne računaju) putem povratnice koju ćemo Vam dostaviti putem e-maila i koju ćete moći videti u okviru stranice "Moj nalog" na dekom.co.rs sajtu.

Troškove povrata robe snosi kupac.

 

Otkazivanje porudžbine

U slučaju da želite da otkažete porudžbinu koju ste već povrdili na sajtu, potrebno je da nam u što bržem roku pošaljete obaveštenje e-mailom ili telefonom kako bi smo stopirali slanje poručene robe. Ako je roba već poslata ili isporučena, otkazivanje porudžbine nije moguće.

 

Klauzula o zaštiti privatnosti

Kada posetite veb lokaciju, postoji mogućnost da se registruju i naknadno iskoriste podatci posetioca. DEKOM D.O.O. ozbiljno shvata zaštitu podataka i na osnovu zakona i dobre prakse o zaštiti podataka kreirala je svoje sopstvene smernice za zaštitu podataka. Obavezali smo se da pri vašoj poseti našem sajtu sakupimo što je moguće manje podataka i garantujemo najveću moguću transparentnost pri njihovom prikupljnju. Takođe garantujemo sveobuhvatnu zaštitu Vaših podataka.

1. Postupak sakupljanja podataka u slučaju posete veb prezentaciji

Tokom posete veb prezentaciji lični podaci se sakupljaju samo u određenim i jasno prepoznatljivim mestima gde god Vi kao korisnik unesete podatke u polja predviđena za unos.
Kada posetite stranice DEKOM D.O.O., neki statistički podaci koji nisu lične prirode se registruju automatski. U ove podatke spadaju vreme pristupanja, trajanje i identifikacija računara. Podaci se registruju statističkih razloga u vezi učestalosti korišćenja, obima i broja pregledanih stranica. Ovi podaci nisu lični i ne predaju se trećim licima, nego se koriste isključivo radi poboljšanja rada našeg sajta.

2. Namenska upotreba

Lični podaci su potrebni za garantovanje pravilnog sprovođenja procedure za koju ste uneli podatke. Vaša adresa je potrebna radi slanja poručene robe i faktura kao i druge različite dokumentacije. U svim slučajevima se podaci upotrebljavaju da Vas jasno identifikuju kao postojećeg ili potencijalnog kupca, tako da možemo ostati u vezi i dostavljati Vama ili Vašoj kompaniji relevantne informacije ili dokumentaciju (kao što su specifične novosti, proizvodi, pregledi). Ne postoji drugačiji način korišćenja ovih podataka. 

3. Sačuvani podaci

DEKOM D.O.O. memoriše podatke koje unesete u formular u za to predviđena polja za unos. Nakon prvobitne registracije, svako dalje prijavljivanje se vrši korišćenjem korisničkog imena i lozinke. Vaši podaci su vidljivi samo zaposlenima koji pripremaju i vrše isporuku Vaših porudžbiina ili odgovaraju na neke Vaše druge zahteve.

4. Otkrivanje podataka

Podaci koje unosite u kontakt formulare/polja za unos koriste se samo za interne potrebe (npr. za besprekornu komunikaciju sa korisnikom) i ne prosleđuju se trećim licima.

5. Zaštita podataka

DEKOM D.O.O. štiti Vaše podatke u skladu sa svojim smernicama za IT bezbednost i zaštitu podataka, koje se zasnivaju na zakonu i dobroj praksi zaštite podataka.
Možete zaštititi svoje podatke tako što ćete sami izabrati ime i lozinku. Ako prosledite podatke za pristupanje DEKOM D.O.O.-u drugim zaposlenim licima u Vašoj kompaniji, onda morate osigurati da samo ovlašćene osobe imaju pristup tim podacima. Po potrebi možete promeniti vašu lozinku ili stupiti u kontakt sa nama u vezi dodatnih mogućnosti zaštite pristupa sa Vašeg registovanog naloga).

6. Brisanje podataka

U bilo koje vreme možete sami izbrisati Vaše podatke prijavom na Vaš korisnički nalog.

7. Informacije u vezi Vaših podataka, kontakt


Ukoliko želite da dobijete informacije u vezi Vaših podataka kod DEKOM D.O.O. , u svako doba možete stupiti u kontakt sa našim zaposlenim radnikom zaduženim za zaštitu podataka. On je takođe na raspolaganju za ostala pitanja u vezi korišćenja ličnih podataka. Sa njim možete najbolje stupiti u kontakt preko e-pošte [email protected].


Saglasnost i promene uslova

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani. Obavezujemo se da cemo se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima. Poznavanje ovih uslova kupovine obaveza je korisnika.

Dekom d.o.o.
Vama na usluzi